söndag 13 september 2009

Whatever!

Var ute igår, på Klubb Whatever på Lingon med Amanda. Det var riktigt kul! Vi var tidiga som vanligt... antar att London-vanan sitter djupt. Där gick man ju ut ganska tidigt eftersom pubarna stängde kl 23. Jag minns när jag jobbade på Pret och slutade 2 pm, sedan gick man direkt till puben, satt där till 19 eller så, åkte hem och hade hunnit bli nykter igen. Ibland gick man ut igen eller så blev det tv-kväll... En liten parantes bara...

Det blev fullt därinne ganska snart dock och jag träffade sysslingarna och kusin, trevligt!
Musiken var bra, människorna ganska snygga och ölen var god. Receptet på en lyckad kväll!
Tog sista bussen hem och var hemma kl. 01, men hade svårt att hålla mig vaken! Bussresan tar väl ca 7 minuter på natten, det är ju ingenting. Undrar hur man höll sig vaken förr, när man åkte nattbuss (som precis som jag var ganska full) i minst 30 minuter för att komma hem. Jag minns att en kompis sa till mig att det var så bra att åka buss hem på natten med mig för då kunde hon sova eftersom jag var alltid vaken och höll koll på var vi skulle av...

Läste en blogg innan om vad man skulle vilja fråga en kille man dejtade innan det blev allvar av det hela och ett svar löd: "Vill du fortsätta vara en egen person och vara det tillsammans med mig?". Det tyckte jag var bra, det är ju precis så man vill att det ska vara. Undrar om man får fråga det snart..?

Inga kommentarer: