torsdag 10 september 2009

Trött trött trött...

Denna vecka har varit lite halv-hektisk! Men det är kul när det händer lite. I vanliga fall går det mesta på halvfart...
I måndags jobbade jag och sen var det träning. I tisdags jobbade jag till kl. 17 och sedan var jag och Amanda på screentrycks-kvällskursen. Det var kul! Det är bara jag och Amanda som går den just nu. Och vi har tre instruktörer... Lite roligt (men också lite oroväckande) var att vi verkade ha gjort lite mer än dem... När vi läste i London testade vi båda på att trycka och vi fick ramar med vårt mönster färdig inprentat av läraren (hur allt det där går till vet jag inte, men det är UV-ljus inblandat, så det verkar lite komplicerat...) så det var bara att trycka på! Jag minns att jag hade James Deans fejja och tryckte på en T-shirt och en väska i cerise...
Så vi blev lite besvikna på att det inte var så avancerad nivå på det hela. Men det kan vara kul att skära ut schabloner också..! Jag har lite idéer förstås, jag får dem hela tiden - det finns så fina mönster överallt!
Idag jobbade jag 7-15.45, sedan hade jag mamma, Janne och Fredde över på middag. Jag som hade tänkt att ha storkok och frysa in och fixa... - de åt upp nästan allt! :) Men det är ju kul när de gillar det man bjuder på förstås..!

Imorgon börjar jag inte förrän kl. 11.30 - göttans!
Godnatt!
X

Inga kommentarer: