lördag 1 augusti 2009

Hemma igen...och sliten...

Nu är jag hemma igen efter en liten utflykt till Uddevalla. Det var dags för årets Old Style Weekend och det är den bästa och roligaste träffen tycker jag. Rockabilly när det är som bäst!

Jag åkte dit med pappa, och vi hängde med Daniel och Tommy. Alltid lika trevligt! Vad som var mindre trevligt dock var att sova i ett iskallt tält med bara en sovsäck som underlag. Jag frös för det var så förbannat rått och kallt i tältet, min sovsäck snurrade runt mig och gjorde inte som jag ville, så jag trodde ett tag att jag skulle börja lipa... Plus att jag låg där och var arg på mig själv för att jag alltid missar chanserna. Börjar bli lite trött på det där så nästa gång - då... :)
Vi gick och la oss runt 03.30, efter ha swingat loss en stund och suttit och lyssnat på Iron Maiden och DJ J-son i Tommys bil, och gick upp vid kl 9, så jag känner mig lite mör...

Efter lite bakis-häng, återhämtning och frukost bestående av nyponsoppa och Sourcream & Onion chips åkte jag och pops hem, D & T stannar hela helgen.
Hemresan gick bra, vi stannade på en loppis strax utanför Lilla Edet som var stor och fin, men de hade blandat gammalt och nytillverkat vilket medförde lättare förvirring. Jag köpte inget, men pappa hittade ett par gamla skridskor (i original ask) och en Kockums mugg i mint condition så han var glad. Ikväll kommer mamma et al hem så jag ska fixa lite här tänkte jag...

Kolla in Serafia Inredning - nu uppdaterad med nya bilder och nya produkter! Yeah!

Inga kommentarer: