onsdag 17 juni 2009

Hej igen! Det har verkar ju funka, nice!
Idag var jag och Mia pa en fotomarknad i vastra Peking, utmed 4:de ringvagen. Vilket stalle! Jag var i himlen! Vi kopte 2 st ljustalt, ett till mig och ett till foretaget, som jag ska anvanda nu i veckan nar jag ska fota. De kostade bara 95 spann efter lite prutning! I Sverige kostar de 1895:-. Det ar inte klokt. Och sa kopte jag en reflexskarm, ca 50x50 for 30:-, helt overkomligt tycker jag... :)

Sedan akte jag till Himmelska Fridens torg och fotade llite manniskor. Hade det inte varit for faktumet att jag inte kan logga in pa bloggen harifran Kina och darfor inte heller kan ladda upp bilder hade ni kanske fatt se! Det far vanta tills jag kommer hem.
Ikvall at jag och Mia sushi fran den lokala japanska mataffaren, sa gott! Nu blir det te!
Imorgon ska jag borja fota produkt bilder till foretaget, ska bli kul!
Xxx

Inga kommentarer: