söndag 14 februari 2010

Valentine's Day

Om man inte har en käresta en dag som denna får man fira själv med vetskapen om att man äger en fåtölj som är designad av Yngve Ekström! Hittade den igår på en sida på nätet som säljer retro möbler. Min har ju en fläck som inte är så grann, men deras har också några fläckar - de kallar det för patina. Ändå vill de ha 6800:- för den! Whoop whoop!
Och idag började jag titta på nätet efter min fotpall som kommer från Dux. Har aldrig riktigt brytt mig om det innan, att ta reda på om det har nån trevlig designer bakom, men nu börjar det bli intressant...Det visade sig att fotpallen är designad av Folke Ohlsson. Det finns förstås en tillhörande fåtölj, men den är inte så rolig. Jag nöjer mig med fotpallen!

Jag blev så glad och tänkte att jag skulle ringa pappa och berätta, men kom på att det ju inte gick och då blev jag lite ledsen. Men han vet ju allt detta redan får jag intala mig.

Imorgon ska jag träffa Ida efter jobbet, det ska bli trevligt att prata lite och dricka kaffe!

Har kanske, kanske nytt jobb på G! Lite hemligt fortfarande, stay tuned!

Inga kommentarer: